Dzień bez smartfona, czyli dlaczego czujemy się źle, gdy nie mamy przy sobie telefonu
22/02/2017 – 23:17 | Komentarze (0)

Większość Polaków korzysta codziennie z telefonu mobilnego i nie wyobraża sobie, by miało się to zmienić. Co więcej, wiele osób reaguje silnym zdenerwowaniem na brak smartfona. Co jest tego przyczyną? Dlaczego obawiamy się życia bez …

Czytaj cały artykuł »
Problemy

Bolączki codzienności. Problemy małe i duże, z którymi styka się każdy z nas.

Psychologia

Psychologia codzienności. Praktyka, teoria, wpływ psychologii na nasze życie.

Twórczość

Literatura, poezja, malarstwo, fotografia, kreatywność.

Uczucia

Świat uczuć, emocji, miłości. To one kierują naszym życiem.

Wizualizacje

Artykuły z dodatkiem filmu video bądź muzyki.

Emocje » Różności

Jak uniknąć efektu jojo?

Submitted by on 4/06/2017 – 20:45Komentarze (0)

losew3_

Efekt jojo to prawdziwa zmora wielu osób, które chcą się pozbyć zbędnej tkanki tłuszczowej. Polega on na tym, że po szybkiej utracie kilku kilogramów ponownie przybieramy na wadze.

Nowa waga jest często jeszcze wyższa niż początkowa, sprzed odchudzania. Czy można tego uniknąć? Zanim zaczniesz się odchudzać, zapoznaj się z najważniejszymi wskazówkami, jak uniknąć efektu jojo.

Wybierz racjonalną dietę dostosowaną do potrzeb twojego organizmu

To, jaką dietę wybierzemy zależy od naszej wyjściowej wagi, stanu zdrowia i preferencji kulinarnych. Istnieją diety-cud, które obiecują utratę wielu kilogramów w ciągu kilku dni. Jednak albo nie działają, albo wiążą się właśnie z efektem jojo. Ranking diet, które pozwalają na bezpieczną i stopniową utratę wagi można znaleźć na http://www.smedyczny.pl/ranking-diet/. Pamiętajmy, że aby uniknąć efektu jojo, najlepiej jest chudnąć około 1 kg na tydzień.

Dużo się ruszaj i gimnastykuj

Gdy chcemy uniknąć efektu jojo, nie możemy poprzestać na samej diecie. Jeśli zaczniemy regularnie się ruszać, wejdzie nam to w krew i po zakończeniu odchudzania najprawdopodobniej pozostaniemy przy uprawianiu sportu. A to pozwoli utrzymać wymarzoną wagę.

Unikaj przekąsek i nie traktuj jedzenia jako pocieszacza

Dużo lepiej niż drakońska dieta zadziała odstawienie na bok wszelkich chipsów, słodyczy, słonych paluszków i innych przegryzek. Również kolorowe napoje pełne cukru powinny dostać czerwone światło. Największym błędem jest traktowanie niezdrowego jedzenia jako pocieszacza czy nagrody. Nie wracajmy do tego nawyku nawet po zakończeniu odchudzania, bo szybko czeka nas efekt jojo.

Wspomagaj się naturalnymi preparatami ułatwiającymi odchudzanie

Naturalne suplementy i tabletki na utratę wagi potrafią skutecznie wspomóc proces odchudzania i sprawić, że unikniemy efekty jojo. Suplementy na spalanie tłuszczu są szczególnie przydatne dla tych osób, które mimo stosowania diety i ćwiczeń nie mogą schudnąć. Pozwalają bezpiecznie i naturalnie pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej. Ranking najlepszych tabletek odchudzających można znaleźć na stronie http://www.smedyczny.pl/ranking-tabletek-odchudzajacych/

Staraj się nie najadać do syta

Po zakończeniu odchudzania nie możemy wrócić do starych zwyczajów. Pamiętajmy o tym, aby wstawać od stołu z uczuciem małego niedosytu. Informacja, że jesteśmy już najedzeni, dociera do mózgu z opóźnieniem. Jest duże prawdopodobieństwo, że jedząc mniej niż planowaliśmy, za chwilę i tak poczujemy się najedzeni. Tym samym unikniemy przeciążenia żołądka i nadmiaru kalorii, które mogą spowodować efekt jojo.
Odchudzanie ma dwa etapy: utrata wagi i jej utrzymanie. Oba są tak samo ważne. Jeśli będziesz stosować się do powyższych zasad, jest duża szansa, że uda ci się uniknąć efektu jojo i utrzymać na stałe wymarzoną wagę.

Popularity: 1% [?]

Dodaj komentarz!

Bądź miły. Pisz poprawnie. Nie spamuj :)